Udlov den bedste gulvafslibning som en konkurrence

08 June 2021 Anders Lundtang Hansen

editorial

Det behøver ikke være gulvafslibningsfirmaet selv, der laver en konkurrence om at få den bedste gulvafslibning hos dem, men det er selvfølgelig en mulighed for at få kunder i butikken.

På den måde kan en kunde gratis opleve, hvad der kan gøres ved deres gulve, og så er de nok også mere tilbøjelige til at betale for det senere.

Nej, konkurrencen kan jo komme fra et andet firma, en forening en avis eller noget helt andet.

Sådan en instans kan indgå et samarbejde med gulvafslibningsfirmaet om at give en heldig vinder – eller flere – den bedste gulvafslibning, hvis de deltager i en konkurrence.

Eventuelt kan samme gulvafslibningsfirma så tilbyde noget til tredje- og anden pladsen, der ikke er lige så godt som den bedste gulvafslibning på førstepladsen.

Dette kan være et godt samarbejde, så dem, der udlover konkurrencen, og dem, der giver den bedste gulvafslibning, kan få mere opmærksom på dem selv og få kunder/medlemmer ind.

Konkurrencen om den bedste gulvafslibning øger fokus på begge parter

Man kan jo gøre den slags meget lokalt, så det måske er en lokalavis, der gerne vil have abonnenter, der går sammen med et lokalt gulvafslibningsfirma om at have denne konkurrence.

Så giver det opmærksomhed og forhåbentligt flere kunder til firmaet, men avisen får også mere fokus rettet mod dem; derfor er det også godt at lade konkurrencen handle om lokalmiljøet.

På samme måde kan det måske være en større forening eller firma, der gerne vil gøre mere opmærksom på et gulvafslibningsfirma og hjælpe dette – og få kunder og medlemmer ind – så man laver et samarbejde på den måde.

Konkurrencebetingelserne skal give mening for alle parter, og det skal ikke være for svært at vinde, og så laver man god opmærksom mod denne konkurrence, så selvom man ikke vandt måske, så er man blevet bekendt med, hvor man får den bedste gulvafslibning.

More articles